Na czym polega trening na brazylijskie pośladki?

Brazylijskie pośladki są marzeniem wielu kobiet. Z pomocą kilku prostych ćwiczeń można osiągnąć efekt ładnych pośladków. Klasycznym ćwiczeniem na brazylijskie pośladki są standardowe przysiady. Można je robić z obciążeniem, jednak w pierwszych tygodniach ćwiczeń można to również robić bez ciężarków. Przysiady są proste w wykonaniu.

Zestaw ćwiczeń na brazylijskie pośladki

Przysiady wykonuje się z prostymi plecami. Kąt między łydką podłogą przy zejściu do pozycji niskiej ma wynosić równo 90 stopni. Dobrym ćwiczeniem jest także trening polegający na wypychaniu nóg w podporze. Najłatwiej a zarazem najefektywniej jest to robić w oparciu o taśmę elastyczną. Jednak na początku, jeśli komuś sprawiać będzie trudność użycie taśmy, można to zrobić bez niej. Przez okres około 6 tygodni można ćwiczyć z taśmą o najmniejszym oporze, czyli 10 kilogramów. Ćwiczenie wykonuje się w klęku podpartym. Wypychanie nóg musi być kontrolowanym ruchem.

Wykroki sposobem na brazylijskie pośladki

Następnym ćwiczeniem są wykroki. W tym ćwiczeniu trzeba pamiętać o idealnym ułożeniu nóg. Kolano nie może wychodzić za linię stóp. Wykroki robi się naprzemiennie, raz jedną nogą a raz drugą. W pierwszych 2-óch tygodniach robi się wykroki ,,solo”, bez żadnego obciążenia. Natomiast już w 3-ecim tygodniu można wprowadzić ciężarki i hantelki. Trening na brazylijskie pośladki, wykonany w oparciu o powyższe ćwiczenia, daje bardzo szybkie rezultaty. Ważna jest jednak dokładność w wykonywaniu ćwiczeń a także regularność i systematyczność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *