Trening na brazylijskie pośladki – zasady ćwiczeń

Pojęcie ,,brazylijskie pośladki” stało się coraz popularniejsze w kwestii ładnego wyglądu. Przysłowiowe brazylijskie pośladki są jędrne i bardzo kształtne. Warto zauważyć, że trening brazylijskie pośladki, aktywuje mięsień pośladkowy większy i średni oraz mniejszy. Do złotej trójki ćwiczeń stymulujących te mięśnie, można wyróżnić przysiady, wykroki oraz wypychanie nóg w podporze. Zaleca się stopniowanie treningu, w pierwszym tygodniu można zrobić tylko 2 treningi, w kolejnym można już wykonać ich 3. W jeszcze kolejnych treningach warto dodać obciążenie, które przyczyni się do szybszych efektów.

Jak zrobić prawidłowo przysiady aby mieć brazylijskie pośladki?

Przysiady polegają na wykonaniu ćwiczeń w odpowiedniej pozycji. Otóż, w punkcie wyjściowym, trzeba rozsunąć stopy w ten sposób, żeby po zejściu w dół, kąt utworzony między łydką i podłogą wynosił równo 90 stopni. Następnie można przystąpić do serii ćwiczeń. Do pośladków warto dodać hantelki. Przez całe ćwiczenie trzeba trzymać prosto plecy.

Wykroki i wypychanie nóg w podporze

Trening brazylijskie pośladki oparty jest także o wykroki. Robi się je w pozycji z napiętym brzuchem i wyprostowanymi plecami. Jedna noga w takiej pozycji przechodzi do przodu a następnie wraca do pozycji wyjściowej. Następnie, zmiana, ćwiczy druga noga. Kolano nie może przechodzić poza linię stóp. Wypychanie nóg w podporze jest kolejnym ćwiczeniem. Robi się je z taśmą. W klęku podpartym, jedną nogę trzeba zaczepić o taśmę i w ten sposób robić wymach. Następnie, trzeba zmienić nogę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *