Trening u mężczyzn

Często widzimy bardzo dużą liczbę osób ćwiczących na siłowni. Takie spędzanie wolnego czasu stało się ostatnio bardzo popularne, ćwiczenia poprawiają samopoczucie, podnoszą naszą wartość, mobilizują do zdrowego trybu życia i działają na korzyść dla naszego ciała kształtując sylwetkę.

Wśród osób ćwiczących są mężczyźni jak i zarówno kobiety. Panowie często zajmują się ćwiczeniami siłowymi podnosząc co raz to większe ciężary, natomiast kobiety z reguły skupiają się na ćwiczeniach mniejszymi ciężarkami bądź w większości korzystają z bieżni, natomiast rzadko pokładają swoje siły w podnoszeniu dużych obciążeń. W przypadku mężczyzn z reguły jest inaczej, panowie lubią patrzeć na wzrost swojej formy poprzez unoszenia coraz to większych ciężarów. Często nacisk kładą na wielkość mięśni i wzrost siły. Aby osiągać pożądane efekty, stopniowo muszą przechodzić na większe obciążenia. Trening u mężczyzn, którym bardziej zależy na większej masie mięśniowej wiąże się z podnoszeniem większych ciężarów z mniejszą ilością powtórzeń. Jak wiadomo nie można pominąć odpowiedniej diety, i przykładania się do poprawnie wykonywanych ćwiczeń, aby efekty były widoczne i dawały zadowolenie. Większy wzrost masy mięśniowej oczywiście nie jest jedynym celem każdego ćwiczącego na siłowni pana. Wielu też mężczyzn ma problemy z nadwagą bądź po prostu chcieli by schudnąć i „wyrzeźbić się” a nie zależy im koniecznie na większym przyroście masy mięśniowej. W tym wypadku trening jest skierowany bardziej na ćwiczenia cardio oraz ćwiczenia przy użyciu mniejszych obciążeniem z większą ilością powtórzeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *